Informacja z dnia 25 marca 2020 dot. rekrutacji do PM 5 na rok szkolny 2020/21
Szanowni Państwo informujemy, że w terminie:
od czwartku 26 marca 2020r. do 8 kwietnia 2020 r.
będzie możliwe dostarczenie papierowego wniosku wraz z wymaganymi dokumentami do placówki, poprzez wykorzystanie skrzynki na listy umieszczonej przy wejściu do Szkoły Podstawowej nr 1 przy ul. Kozielskiej 39 w godz. od 8.00 do 15.00.
(do skrzynki wrzucamy dokumenty w zaklejonej kopercie) .
Możliwe jest także przesłanie wniosku (wraz z wymaganymi dokumentami) do placówki pierwszego wyboru w formie skanów lub fotografii (z koniecznością późniejszego dostarczenia dokumentów w oryginale):
- drogą mailową na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- lub ePUAPem.
(dotyczy również osób, które zarejestrowały wniosek przed dniem 26.03.2020r., a nie miały już możliwości dostarczenia wniosku do sekretariatu szkoły).
Szanowni Państwo po otrzymaniu wniosku skontaktujemy się z Państwem najpóźniej do 4 dni w celu potwierdzenia otrzymanych dokumentów.
Rodziców prosimy o śledzenie informacji dot. rekrutacji na stronie Urzędu Miejskiego w Gliwicach oraz na stronie internetowej przedszkola www.zsp5gliwice.pl
Przepraszamy za utrudnienia, ale nowa, trudna i dynamiczna sytuacja wymaga od nas wszystkich zrozumienia i współpracy.
Dyrekcja ZSP 5