Drukuj

Informacja  z dnia 25 marca 2020 dot. rekrutacji do PM 5 na rok szkolny 2020/21

Szanowni Państwo informujemy, że w terminie:

od  czwartku  26 marca 2020r. do 8 kwietnia 2020 r.

będzie możliwe dostarczenie papierowego wniosku wraz z wymaganymi dokumentami  do placówki, poprzez wykorzystanie skrzynki na listy umieszczonej przy wejściu do Szkoły Podstawowej nr 1 przy ul. Kozielskiej 39 w godz. od 8.00  do 15.00.

(do skrzynki  wrzucamy dokumenty w zaklejonej kopercie) .

Możliwe jest także przesłanie wniosku (wraz z wymaganymi dokumentami)   do  placówki pierwszego wyboru w formie skanów lub fotografii (z koniecznością późniejszego dostarczenia dokumentów  w oryginale):

 - drogą mailową na adres:   Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. 

-  lub  ePUAPem.

(dotyczy również osób, które zarejestrowały wniosek  przed dniem 26.03.2020r., a nie miały już możliwości dostarczenia wniosku do sekretariatu szkoły).

Szanowni Państwo po otrzymaniu wniosku skontaktujemy się z Państwem najpóźniej do 4 dni w celu potwierdzenia otrzymanych dokumentów.

Rodziców  prosimy o  śledzenie informacji dot. rekrutacji na stronie Urzędu Miejskiego w Gliwicach oraz na stronie internetowej przedszkola www.zsp5gliwice.pl

Przepraszamy za utrudnienia, ale  nowa,  trudna  i dynamiczna  sytuacja  wymaga od nas wszystkich zrozumienia i współpracy.

Dyrekcja ZSP 5